Dagen av dagarna. På dagarna.

Hängt med Anna på eftermiddagen. Hon gick loss i butikerna och så fikade vi. Ett jäkla bra tag.
Nu hänger jag i soffan. Har smällt i mej en stor (för stor) bit smörgåstårta och mår väl lite som jag förtjänar.
Hälsosam? Sund? Vad hände med det? Jag minns att jag satt stolt på nyårsafton och la upp nya motionsvanor som skulle följas.
Yeah right.
Inte rört på mej allt för mycket. Ätit onyttigt desto mer.
Men men. Jag tror jag befinner mej i en rådande svacka.
Orkeslös, vilkeslös...deppig.
Gjorde ett test på internet med svaret -sök hjälp!
Inte första gången jag hör det. Förmodligen inte sista heller.
Nu ska jag fortsätta slappa bort den resterande fredagskvällen. 6 dagars jobb väntar med start imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0