Jag älskar dej!

Trött och sliten efter en kväll på jobbet kommer jag hem och möts av kladdkaka med hallon och fina blommor.
Och ett "jag älskar dej" (det får jag ju självklart höra många andra dagar också).
Vi är inte annars typen av par som kör på klyschiga gester och repliker. För mej är romantik att Gustav låter mej ha hans supersköna duntäcket varje natt medans han själv ligger och fryser under mitt tunna inte alls fluffiga täcket.
Eller när jag kommer hem från jobbet och öppnar kylen och det står en iskall burkcola och väntar på mej där.
Eller när man en helt vanlig grå tisdag får ett pip i mobilen med en kärleksförklaring.
Det behöver inte vara någon stort och flashigt, det är dom där små vardagssakerna som gör det.
Nu dax att sova, upp tidigt och jobba imorn.
På fredag ska vi utöka familjen. Åh, vad jag längtar.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0