Fredag

Har varit ledig idag. Tanken var att jag skulle beta av lite tvätt, hjälpa Helena att färga håret, handla och städa. Men jag orkade bara ta mej upp till soffan och sen spenderade jag halva dagen där. I pyjamas, med duntäcket.
Feber.
Var uppe på benen lagom till halv fem när Gustav kom hem.
Gustav lagade favoritmaten och sen hamnade vi i matkoma och kollade på På spåret och Angel Eyes.
Skön fredag.
Gustav ligger och snarkar gott och jag har passat på att snegla igenom två sex and the city avsnitt.
Kanske dax för mej att också krypa ner. I helgen vankas det jobb, en jäkla massa jobb.
God natt!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:47:11
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0