Trött!

Jag lever på impulser. Så har jag alltid varit.
Jag får ett ryck och så agerar jag utefter det. DIREKT!
Jag kan inte vara klok och ge det några dagar att tänka på utan PANG och iväg.
Den här gången var det PANG, ny hårfärg, fem minuter senare påväg till närmsta affär.
Jag förstår inte hur jag gång på gång kan få mina idiotiska tankar att låta helt kloka och rent utav genialiska.
Iallafall för mej själv.
Alla i min närhet insåg misstaget men nix, inte jag. Jag ska färga håret mörkbrunt, det kommer bli skitbra och nej jag kommer inte ångra mej. Så lät det när min omgivning försökte varna mej för konsekvenserna.
Som jag sitter med nu. Jag är ett helvete att leva med just nu.
Jag sitter i mitt hörn i soffan och tycker synd om mej själv, sen går jag till spegeln och drar lite hopplöst i håret och suckar och sen tillbaks till mitt kära hörn.
Fyfan, vad trött jag blir på mej själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0