Klippt lugg

Jag har klippt lugg. Har också gjort citronfromage, druckit tre koppar glögg och börjat läsa på en ny bok.
Gustav är på julbord med jobbet och jag har så jävla tråkigt.
Är dagar som denna, när jag är här hemma utan honom som jag verkligen känner hur mycket jag älskar.
Jag känner det i hela kroppen (det gör jag självklart alla andra dagar också).
En härlig känsla, det där.

Imorn ska jag upp tidigt och riva av ett jobbpass på tio timmar. Inte jobbat på ett bra tag nu, trodde jag skulle tycka det skulle kännas kul att gå till ståthållaren imorn men nu känns det inte så jäkla lajbans. Bara utbildningen är klar sen kan jag göra vad jag vill.

Nu ska jag bädda ner mej, läsa några fler sidor i boken och sen släcka lampan.
Ute faller snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0