Maj

Livet är som det ska.
Och nu kan jag inte se mej själv någon annan stans.
Jag är hemma.

Är ledig idag. Skönt.
Pysslat om Linus och varit ute på långpromenad.
Inte lång tid kvar nu som jag har min bästa vän hos mej.
Vet ärligt inte hur det ska gå utan honom.
Jobbigt det där. En sådan grej som är för stor för att ta in.
Går därför inte att förbereda sig utan blir inte förns Linus går utanför dörren och dörren stängs och han inte längre är kvar som jag kommer förstå att hädanefter ser livet och vardagen annorlunda ut.
Kommer bli ett helvete, ett bra tag framöver.


Kommentarer
Postat av: anna

Naaaw, han är sååå söt!! FyFan vad jobbigt det kommer att bli. . . Men du får tänka som så att du slipper se honom bli gammal. Ni fick den bästa tiden ihop och för dig är han alltid levande!!

2010-05-07 @ 13:39:37
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0