Wish i could keep you much longer



Idag är inte min dag.
Vill bara krypa ur mitt egna skinn och vara någon annan.
Och denhär inkommande våren gör inte saken lättare.
Jag lurar mej själv. Har gått runt i solen och haft vårpirr i magen.
Att känna fjärilar i magen är bland det bästa som finns, men inte just nu.
Jag inser mer och mer att broarna är brända.
The ship has sailed. Och tragiskt nog är jag fortfarande ombord.
Ja, fyfan.

Ska snart iväg till ikea och köpa hyllor som ska upp i isas garderob. Kläderna ligger nu i hela lägenheten.
Sen ska vi bjuda på ugnspannkaka (flådigt va?) och sen ska vi öppna några cider och öl så vi får plats med mat i kylen.
Det har blivit lite ungkarlslya över dethär stället.
Sen får vi se vart kvällen slutar. Förmodligen på Volym. Men det kanske inte är så tokigt.
Skepp o hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0