Söndag

Tillbaks på fastlandet efter en helg med långa promenader, mycket mat och filmmarathon.
Jag är utvilad och redo för en ny vecka.
Jobbar imorgon sen har jag en jobbkurs på onsdag annars är det bara att glida igenom veckan på ett bananskal.
Lugna gatan.
På fredag fick jag förslag om middag och rödvin, kanske nappar på det.
Annars är det födelsedagsfirande här på lördag. Och på söndag blir det samma sak fast med familjen.
Den här veckan kommer bli bra.
Nästa vecka öppnar kröger uteservering, då kan man säga att våren officiellt är här.
Då inviger jag den i mina nya vita converse och nya skinnjackan. Sen får det snöa eller regna bäst det vill.
Sista veckan som tjugotreåring och jag ska njuta av varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0