Hej

Öppnat första ölen. Och den smakade helt okej. Jag kanske kan bli en ölmänniska endå.
Om fyrtio minuter ska jag vara klar.
Sen ska jag spendera kvällen med underbara människor.
Jag är så tacksam för allt jag har. Och jag har träffat så många fina människor de senaste veckorna.
Jag har en tom känsla i kroppen. Jag har blivit totalblåst. Väntar bara på att Reneé Nyberg ska kika in och säga -Du är välkommen till blåsningen.
Lite så känns det just nu.
Men å anda sidan så känns det skönt. Jag har inget att kolla tillbaks på, inget att respektera.
Jag kan bara vara och skita fullständigt i att du finns.
För det gör du inte längre.
Och det var det sista jag kommer skriva och älta dethär.
Ikväll ska jag må jävligt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0