03:56

Ett inlägg på fyllan, kan det sluta annat än bra?
Isa somnade så fort hon la sig i sängen. Är ioförseig van vid sånt.
Men nu ligger jag här och ska förväntas sova. Känns som ett mission impossible.
Vi hade middagsgärster här ikväll, jag stod för matlagningen. Vin dracks och melodifestivalen var på i bakgrunden.
Kom hem för en liten stund sedan.
Och hur i helvete ska jag leva dethär singellivet?
Visst fan har det en tjusning att kunna kolla tillbaks med gott samvete när någon står några meter bort och ler.
Eller att kunna prata en stund med någon som kommer fram.
Dendär sporten som du pratar om, den ser jag inte?
Snarare en sport att komma ut från ett ställe utan med någon hack i hälarna.
Kanske är harrys som har fel människor, glupska människor som försöker klä av en med blicken.
Men jag ska inte klaga...har haft en jäkligt bra kväll, härliga människor stundtals.
Mathilda och jag såg en man som fick oss att tappa hakan.
Skönt att veta att det finns sådana. Något slags hopp.
Men inget sånt nu.
Nu ska jag vara själv.
Jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sporten som jag pratade om, va ett skämt, ett skämt för folk med humor....

2010-02-24 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0