Måndag

Emma skulle bara iväg lite fort och besiktiga bilen.
Men hon ringde precis och sa att hon var påväg hem. Gåendes.
Bilen hade fått ett stort klistermärke med ordet KÖRFÖRBUD på framrutan.
Hade jag varit en bil så hade nog min fönsterruta prytts med samma ord.
Har feber och ingen ork alls. Orken kanske inte beror på febern, den har nog försvunnit på grund av en massa annat.
Men febern ligger under huden och gör att allt känns ont.
Jag hatar feber.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst här idag. Det är en sån dag.
När jag grubblar och tänker. Vrider och vänder. Går igenom allt.
Men det är just sådana här dagar jag ska hålla mej borta från att skriva.
Det blir lätt fel då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0