MÅNDAG

Gustav kom hem igår med en ny dammsugare och tv dosa.
För mej som använder en dosa tills tejpen inte längre klarar av att hålla ihop den och som köper den billigaste dammsugaren som jag kan hitta på ÖB så är det här riktigt lyx.
Men jag vet inte om jag hör hemma i den här högteknologiska världen.
När dammsugaren startar och man sätter den på turbo så låter det som man sitter i ett stort flygplan påväg mot avfart.
Bara att blunda och önska sig iväg till valfritt resmål.
Och dosan, som mer ser ut som årets nyaste mobiltelefon med diverse knappar och uppfällbara displayer går nu mera till både stereon, digitalboxen och tvn. Jag är förvirrad.

Men nu ska jag starta mitt kraftpaket och flyga iväg. Storstädning idag. Tror det var det som var tanken bakom det hela, Gustav trodde nog att om han gav mej bra och fina redskap så händer det lite mer här hemma. Han kan ju alltid hoppas.
So long!


Kommentarer
Postat av: mamma

jag kan bidra med en högteknologisk skurtrasa ha ha. Bra och roligt skrivet och klokt tänkt av Gustav!

2009-03-23 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0