Halv åtta hos mej

Jag vet inte vart det gick snett idag. Men någonstans gjorde det det.
Jag har grävt ner mej. Har en sådan här dag någon gång i månaden.
När allt känns skit, när saker känns jobbiga och fel.
Jag samlar ihop alla problem och ångest och så tar jag en dag till att hantera allt.
Något sånt.
Var nyss ute med Linus och mötte Malin.
Jag gillar Malin.
Hon kommer aldrig med några klämkäcka "ryck upp dej", för hon är likadan.
Jag gillar inte folk som förväntar sig att jag ska vara glad och rolig hela tiden. Som inte accepterar en dålig dag.
Med Malin kan jag sitta tyst och bara va. Det är en fin vän.
Förmodligen är jag extra gnällig för att jag saknar Gustav. Förstår inte att man kan sakna någon så mycket efter bara en dag. Jag har nog blivit bortskämd.
Nu ska jag rycka upp mej och lägga ner det här gnället.
Jag har ju det trots allt jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

that´s my girl speaking

2009-03-16 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0