Torsdag

Skrivs inte så mycket här nu förtiden.
Eller, allt hamnar i utkast.
Blir aldrig att jag trycker på publicerar knappen.
Kanske för att jag inte vill bjuda på mina besvikelser och misslyckanden.
Det har varit mycket sånt den senaste tiden.
Kanske för att jag inte vill säga för mycket och inte är redo att ta konsekvenserna.
Jag vet inte.
Livet rullar på och det är inte förns man sätter sig ner och går igenom allt som man ser hur fel mycket har blivit.
Jag försvinner lätt iväg. Slutar tänka och tycka. Flyter med.
Och sen sitter man där och inser att man har kompromissat bort sig själv.
Det är en tunn balanslinje och jag hatar när jag balanserar över.
Dax att skaffa sig lite stake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0