ONSDAG

Tröttsamma människor.
Jag blir så jäkla trött. Ta eran ångest och era problem och släng på någon annan.
Jag vill inte ha dom.
Det där lät kanske lite väl tufft men vafasen det finns en skillnad där.
En skillnad på att lätta sitt hjärta eller att vara allmänt otrevlig och låta ens egna misslyckande gå ut över andra.
Jag har haft en dålig dag med andra ord.
Men förhoppningsvis går det att ändra, ska slänga i mej lite mat och sen spendera resterande av dygnets timmar med Isa. Det blir nog bra.

Skolan idag var förresten ganska så kämpig. Flytteknik stod på schemat och jag hade som vanligt tur med livets lotteri.
Fick flytta på den tyngsta i klassen, uppåt hundra kilo ligger hon nog på. Inget fel med det men min lilla rygg har fått jobba. Vet inte om jag tyckte mest synd om mej eller henne. Stog och slet i det där jäkla glidlakanet allt vad jag kunde, men hon förflyttades inte en endaste millimeter.
Fick en liten flash från fotbollsträningarna när jag var mindre och min tränare alltid lät mej vara med den tyngsta. Jag var väl inte hans favorit. Idioten med henne på ryggen, det var inget kul. För varje kon så kom knäna närmre och närmre marken.

Nog om det, dax att ta tag i dagen//kvällen.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0