Mitt hjärta i dina händer.

Visst är det märkligt detdär, hur EN person kan ha full kontroll över ens känslosystem?
Att ett litet sms från honom eller henne kan vända en annars dålig dag.
Hur avsaknaden av detdär smset kan få en annars helt okej dag att försvinna.
Hur man mitt bland skiten ändå kan lé, för att denna någon finns. Och denna någon är ens egna.
Och hur man mitt i sitt perfekta liv kan sitta och gråta för att man inte har just denna personen. Även fast man kanske har så mycket annat.
Just en person som finns där någonstan i huvudet, alla dygnets timmar.
Den byts väl kanske ut några gånger under resans gång och någon gång kanske man inte har någon alls.
Och hur jäkla skönt man kan tycka att det borde vara, att vara oberoende, så skulle jag aldrig byta bort det jag har nu.
Även fast jag kan bli livrädd ibland så är det ändå en jävligt härlig känsla att ha så mycket att förlora.

Kommentarer
Postat av: mamma

varenda ord som du skrivit skulle kunnat vara mina till dig L

2009-04-18 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0