Saker blir ...

Saker blir inte alltid (sällan) som man har tänkt sig.
Man gör saker man inte trodde att man skulle göra, man säger saker man inte trodde man skulle säga, man väljer saker man inte trodde man skulle välja. Ja, ni vet.

När jag vaknade idag  var ångesten ganska brutal. Tog Linus och gick ut och rensade skallen i två timmar.
Och nu sitter jag här, lite klokare.
Ibland kostar det att vara glad, ibland får man göra val, det enda viktiga är att man står för dom.
Och jag står faktiskt för mitt!

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kommer att stå inför många svåra val och ibland väljer man så att man sårar någon som man tycker om, men försöker man att vara ärlig både mot andra och sig själv så kan man inte göra annat än följa den väg som kanske kan kallas ödet.

kram

2008-11-05 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0