Fredag

Ligger i sängen och ska sova. Gick och la mej redan klockan tjugo över tio. En fredag...jo tack.
Hurtiga människor gör sånt.
Idag gick jag in till stan, besökte Isa och sen gick vi hem.
Ingen bil, ingen buss. Gick.
Jag har gått från latheten själv till en aktiv människa.
Och jag gillar det.
När Isa och jag kom hem gjorde vi pannkakor och sen tappade vi upp ett skumbad, tände ljus och
slängde på Radio city Love songs (en skiva full med låtar man dansade tryckare till i fyran).
Som Isa sa till sin pappa; Nu måste jag lägga på, vi ska bada så vi blir fina inför idol.
Ja just det.
Badade i nästan två timmar. Och sen var det idol och sen god natt.
För alla utom mej för jag kan inte sova. Har kommit in i en sådan period igen.
Men nu ska jag stänga av datorn iaf.
Väckarklockan står på 9.30, då ska jag ut och jogga.
Japp, jag är en joggare. Eller jogger som jag säger. Det låter lite fräsigare.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0