Onsdag


Jag har varit i någon slags koma enda sedan i Lördags.
Isa och jag satt på en varsin stol på bistro och glodde.
Isa frågade "har du tråkigt?" och jag svarade "Nej faktiskt inte. Känns skönt att bara sitta här"
"Samma här" svarade Isa. Underlig kväll.
Och sen dess har jag bara suttit och glott, legat i sängen och stirrat i taket, suttit i Isas lya och druckit kaffe.
Jag tror det är vintern som har satt mej här.
Hade det varit sommar nu hade allt nog kännts annorlunda.
Men nu är det inte så, nu är det vinter och idag ska jag storstäda, eller julstäda kanske man säger såhär års.
Sen ska jag bjuda hit Isa och dricka glögg. Glöggen är det bästa med December, förutom julafton då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0