Lördag

I brist på annat att göra (eller på lusten att göra saker som borde göras) så har jag suttit här och läst igenom gamla inlägg.
Det här har sakta men säkert blivit mitt ställe att klaga på.
Istället för att slänga all skit på någon annan så slänger jag den här.
Men det är väl kanske bättre.
Så bara för att klargöra:
Jag mår inte alltid dåligt, och jag är inte alltid deppig och ledsen.
Jag är en helt normal lycklig människa som bara har lite dåliga dagar ibland.
Och dom hamnar här. Men, jag tror dom bra också ska börja göra det.
Så vi får lite balans:)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in och ta en öl med en gammal vän som är hemma i stan.
Tanken är det iaf. Kan fastna i soffan på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0