Lördag

Lördag.
Sitter hemma hos mamma.
Vi var på köpstan förut idag. Dom hade en festlig tomte som gick runt i butikerna.
Jag, som lider av tomtefobi (på riktigt), gick obekvämt runt i butikerna och försökte dölja min panik.
Dendär tomtejävlen följde efter oss. För varje butik jag gick in i så kom han dit.
Först på H&M, sedan Lindex och när jag sen gick in i en liten butik men krimskrams så stod han där också.
När jag väl kommit ut så märkte jag att någon gick bakom mej, vände mej om och då var det såklart dendär tomten. Han log och sa "Ho ho God jul".
Finns det något mer skrämmande än när dom säger ho ho? Jag vände mej snabbt om, blundade och försökte önska mej iväg någon annanstans tills han försvann.
Jag är 22 år och rädd för tomten.
Ho ho!

Kommentarer
Postat av: Flickvännen

Du slutar aldrig att förvåna du.. Nu ska jag göra stan osäker, känns lite konstigt utan dig dock!

2008-12-13 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0