Ingen rubrik

Tjo!
Sitter med blekning i håret. Kändes dax att ljusa ner det lite nu när allt annat är så mörkt.
Idag har jag haft den bästa dagen på längelänge.
Saker har gått precis som jag vill, problem ha löst sej och jag har fått allt att gå lekande lätt.
Fantastiskt!
Jag har en ny favorit sysselsättning. Jag älskar att diska! Kommer på mej själv med diskborsten i handen så fort jag inte har något att göra. Minsta lilla glas i diskhon (heter det så?) diskas upp direkt.
Jag är som en disk-polis, så fort ett glas hamnar i hon så är jag där, med ett pekande finger åt Emma, och diskar upp.
Emma är väldigt glad. För dom senaste veckorna har lägenheten varit i finskick. Inte ett glas eller dammkorn.
För ja, jag gillar att dammsuga också. Och moppa. Och damma. Och vattna blommorna.

Dax att skölja ur hårfärgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0