Sthlm?

Elin ringde. Hon hade fixat lägenhet i Sthlm, på karlaplan till oss.
Imorgon har hon möte med sin chef om förflyttning.
Jag va inne i ett "jag är nybliven singel och kan göra vad jag vill med mitt liv"-ögonblick när vi planerade allt.
Hur tar man sej ut något sånthär? Och vill jag ta mej ur det?
Flytta? Inte flytta?
Har veckan ut på mej att bestämma mej.
Flytten blir i januari isf. Och i Januari vet jag inte hur mitt liv ser ut.
Tänk om allt är bra här då...och så ska jag hux flux flytta.
Eller tänkt om jag sitter här. Och vill inget heldre än att flytta men så tackade jag nej.
Suck!

Kommentarer
Postat av: Tanken

Ibland får man bara en chans, vad väntar du på?

2007-10-24 @ 23:08:18
URL: http://annastumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0