Måndag

Måndag med mensvärk. Kan det bli bättre?
Sitter i köket, med en cigg i mungipan (när man är sjuk så får man röka under fläkten) och lyssnar på Apologize.
Har sakta börjat inse att jag nog också skulle behöva be om ursäkt till Någon.
Och eftersom jag är en feg jäkel så gör jag det här.
Förlåt! Jag saknar dej, det gör jag.
Är inte så bra på att förklara mej med ord, gör det bättre i skrift.
Så det dimper ner ett brev i din brevlåda inom kort. Läs, läs inte, spara, släng.
Gör vad du vill.

Nog om det.
Anna och hennes karl åker till Sthlm på torsdag. Och jag vill jag vill jag vill.
Men med min ekonomi så blir det inget med det. Har dock gett henne lite uppdrag som hon ska fixa.
Bland annat inköpa en never-ending halsduk åt mej. Gärna svart.

Nu ska jag packa upp mina kläder.
Ja, dom ligger kvar i resväskan. Och ja, det är mer än en vecka sen jag kom hem.
Men nu ska jag ta tummen ur...

Later!

Kommentarer
Postat av: Tanken/svampen

Jag älskar dig

2007-10-22 @ 19:18:38
URL: http://annastumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0