and I said: well honey that´s ok and I don´t really care if you are straight or gay as long as you make my day

Sitter hemma och lyssnar på Miss Li. Har ett skönt lugn i kroppen.
Jag bryr mej inte. Vad som händer händer och tvärtom.
Idag va jag vaken med tuppen. Åkte till växjö (nästan) med mamma och köpte bil.
Mamma stod och prutade och såg allmänt ball ut. Slängde ur sej pålästa bilfraser till höger och vänster. Bilsäljaren såg inte lika tuff ut, utan log lite besvärat. Men dom möttes halvvägs så båda blev nöjda.
Sen vidare därifrån hem till Farmor och farfar på fars-dag middag.
Åt, alldeles förmycket och åkte hem.
Och nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Får se vad som händer.
Nu ska jag ut med Linus.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Allmänt ball ha ha ha allmänt okunnig vore nog mer sant men du var ju med och som vanligt var du mer än allmänt söt *puss*

2007-11-11 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0