Suck!

Underbart är kort.
Så sant.
För visst är det oftast så?
Det man aldrig vill ska ta slut försvinner på ett ögonblick. Hej, en blinkning, hej då.
Så jävla tråkigt.
Och saker man bara vill ska försvinna naglar sej fast och försvinner...typ aldrig.
Ja, jag klagar. Ligger i soffan i mina bästa myskläder och suckar.
Tycka synd om mej själv är en av mina specialitéer. Det och att sova.
Det är vell i stort sett det jag är bäst på.
Finns nog några saker till, men inget jag kan komma på så här på rak arm.
Ska kanske komma på fler saker, skriva ner och hänga upp på spegeln.
I äkta Mia Törnblom stil. Man ska tydligen må bättre då.
Nonsens enligt mej.
Nu ska jag iaf prova att sova.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0